Turisme llança una nova campanya digital per a promocionar les festes de la Magdalena 2025

S’han inclòs continguts en el portal turístic i en xarxes socials, a més de l’enviament d’un butlletí d’informació per correu electrònic

Fiesta de Magdalena en Castellón

Recibe nuestra newsletter diaria

O síguenos en nuestro  canal de Whatsapp

Turisme Comunitat Valenciana ha preparat una nova campanya digital, a través del portal turístic i dels diferents perfils socials, que difondrà els actes més significatius de les festes de la Magdalena de Castelló de la Plana, que se celebra entre els dies 22 i 30 de març.

Les diverses publicacions i accions plantejades estan centrades a donar a conéixer les tradicions, la gastronomia i els actes més rellevants d’esta festa, centrant-se, especialment, en els mercats autonòmic i nacional, si bé també es duran a terme publicacions dirigides al mercat internacional.

La consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Marián Cano, ha explicat que “hem planificat una estratègia de difusió de les festes de la Magdalena a través de l’ecosistema digital de Turisme Comunitat Valenciana”.

Iniciació en el portal turístic i les xarxes

Cano ha anunciat que “la nova campanya digital s’ha iniciat tant en el portal turístic de Turisme Comunitat Valenciana, com en els seus perfils de Facebook, Instagram, TikTok, Twitter i YouTube, per a donar a conéixer els actes més emblemàtics d’estes festes”.

En este context, la consellera ha volgut recordar «la importància d’impulsar la promoció de les nostres festes, que són els grans esdeveniments turístics de la Comunitat Valenciana”, al mateix temps que ha afegit que “esta campanya suposarà una finestra que permetrà mostrar el nostre costat més tradicional i autèntic”.

Actuacions de la campanya

Per a això, s’han inclòs en el portal turístic continguts per a afavorir el posicionament de la temàtica, que, a més, servixen de recurs per a compartir en altres canals. Estos continguts es publiquen en castellà, valencià, anglés, francés i alemany. A més, el portal ha actualitzat el seu aspecte amb un bàner temàtic que enllaça a l’esdeveniment de l’agenda, en el qual es relata la programació de la festa.

Per als diferents perfils de xarxes socials de Turisme Comunitat Valenciana s’han preparat un conjunt de publicacions que difonen, entre els dies 17 a 30 de març, detalls de la festa. Estes publicacions inclouen un diccionari propi, xicotetes píndoles de vídeo centrades en la gastronomia típica de la Magdalena, difusió d’esdeveniments en temps real i un vídeo de campanya propi, tot això acompanyat de diverses etiquetes creades ad hoc per a facilitar la seua localització.

A més, es dona especial rellevància al contingut UGC o contingut generat per usuaris, una estratègia que fomenta el sentiment de pertinença i l’abast de les publicacions. I, d’altra banda, les accions de Turisme Comunitat Valenciana a través de campanyes de pagament en xarxes socials inclouen la promoció de diferents vídeos i publicacions. Tot això es planifica amb l’objectiu de millorar l’abast i aconseguir més difusió.

Finalment, esta estratègia de difusió digital també inclou l’enviament d’un butlletí d’informació per correu electrònic que informa sobre la programació i els detalls de la festa, amb l’objectiu de generar interés i curiositat tant en públic autonòmic com nacional i internacional.

Comenta el artículo
Ismael Cirujeda

Recibe nuestra newsletter diaria

O síguenos en nuestro  canal de Whatsapp

Deja una respuesta

Ahora en portada
Magic World y su parque de atracciones acuático
Magic World Resort arranca su segunda temporada tras disparar ventas e ingresos en 2024