Turisme demana més coordinació al Govern d’Espanya per a la promoció de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano valora “qualsevol campanya” encara que insisteix en “el diàleg perquè siga realment eficaç”

Ivie presenta un estudio que refleja la dependencia del turismo

Fotografía de isla de Benidorm

Recibe nuestra newsletter diaria

O síguenos en nuestro  canal de Whatsapp

La consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i turisme, Marián Cano, ha demanat al Govern d’Espanya que “concrete en què consistirà les accions de promoció internacional de la Comunitat Valenciana” anunciades pel ministre d’Indústria i Turisme, Jordi Hereu, i ha sol·licitat “una major coordinació i diàleg perquè aquesta campanya siga realment eficaç”

Per a la consellera, que ha valorat l’anunci del ministre de realitzar una campanya de la Comunitat Valenciana després de les riuades del passat mes d’octubre, “el turisme ha de ser sempre fruit de la col·laboració, i necessitem estar perfectament alineats per a remar tots en la mateixa direcció”.

En aquest sentit, en Turisme Comunitat Valenciana han lamentat que el Govern central no haja “informat prèviament d’aquesta campanya ni de l’anunci, ni haver sigut convidats a assistir a l’acte amb el ministre, la qual cosa dona una imatge de falta de col·laboració”.

Celebració de Turespaña en València

De fet, aquest dijous, el secretari autonòmic de Turisme, José Manuel Camarero. ha mantingut una trobada amb responsables de Turespaña, en el qual es van tractar altres assumptes relacionats amb la promoció de València, inclosa la celebració el pròxim estiu del 40 aniversari de Turespaña. També que en eixa trobada es va abordar la presència valenciana en la ITB de Berlín, on per primera vegada en 20 anys la regió acudirà amb un estand propi.

Així, Cambrer ha recordat que també aquest mateix dijous la Generalitat “ha presentat la major campanya de la seua història”, amb una inversió de 12 milions d’euros, amb l’objectiu de “canalitzar la reconstrucció emocional després de les tràgiques riuades del passat mes d’octubre”.

Aquesta campanya inclou un espot dissenyat per a inspirar i atraure visitants nacionals i internacionals, accions en 12 països i un reforç en màrqueting digital i xarxes socials. A més, amb un increment del 30% del pressupost destinat al mercat internacional, posa el focus en el principal emissor de turistes estrangers cap a la Comunitat Valenciana, el Regne Unit, i en mercats llunyans com els Estats Units, el Japó o la Xina.

Es tracta d’una nova campanya promocional que, segons la Conselleria, marcarà un abans i un després en la promoció turística de la Comunitat i que plasma l’essència de la nostra ‘Actitud Mediterrània’.

Comenta el artículo
Ismael Cirujeda

Recibe nuestra newsletter diaria

O síguenos en nuestro  canal de Whatsapp

Deja una respuesta

Ahora en portada