Actualizado
Juan García: “O Atlas axúdanos a tomar decisións que nos fan máis libres e menos escravos dos prexuízos”
O editor do Grupo Economía Digital defende que o xornalismo explícase por estar fronte ao poder, máis reivindica a necesidade de atopar “espazos de colaboración onde poidan agromar iniciativas útiles para a sociedade”
O Atlas Galego da Empresa Comprometida é tamén un exemplo de compromiso xornalístico, o dun colectivo que decidiu compaxinar a oferta informativa diaria con proxectos útiles para a sociedade á que ofrece os seus contidos e que nacen e desenvolven a través da dialogar con ela.
Este convencemento expresouno o editor do Grupo Economía Digital , Juan García, durante a súa intervención na presentación dos resultados do Atlas , que este mércores reuniu a un nutrido grupo de empresarios, académicos e directivos no Hotel Puerta del Camino de Santiago. . «É unha radiografía, un balance, que nos fala do compromiso dun grupo moi significativo das nosas empresas con aqueles valores que consensuamos que marcan o camiño cara a unha sociedade máis sostible e, en consecuencia, máis responsable con nós mesmos. e coas futuras xeracións », destacou o empresario e xornalista.
García lembrou que a cuarta edición do estudo promovido por Economía Digital Galicia permite ir máis aló dunha situación concreta e retratar unha evolución con datos máis precisos. “Se unimos este Atlas ao que presentaremos nas próximas semanas sobre a sustentabilidade das 7 principais cidades galegas, o panorama é máis holístico, ofrécenos unha perspectiva máis integrada e global de como estamos asumindo o reto de sustentabilidade”, sinalou en referencia ao Atlas Urbano da Sostibilidade en Galicia , que ultima a súa segunda edición.
A expansión do Atlas
O editor do Grupo Economía Digital lembrou que o proxecto que naceu en Galicia estase a expandir agora a outros territorios, como Euskadi, onde este ano celebrou a súa primeira edición , e proximamente a Andalucía. «En Economía Dixital cremos que non abonda con que un medio, un xornal, sexa un xornal. Nun mundo profundamente interrelacionado, as compañías xornalísticas de hoxe deben ir máis aló desa cuarta parede da que se fala no teatro e interactuar directamente cos destinatarios da súa información”, sinalou.
Partindo desta reflexión, García lembrou que “aínda que o xornalismo só se explica estando sempre á fronte do poder, contra todo tipo de poder, estes Atlas demostran que, aínda que podemos situarnos en distintos niveis, os medios e as administracións, os xornalistas e empresas, é moi positivo e desexable que atopemos espazos de colaboración dos que poidan xurdir iniciativas útiles para a sociedade “.
Nesta liña, defendeu aquelas iniciativas que, como é o caso do Atlas, xeran transparencia e nos axudan a tomar decisións informadas e que nos fan máis libres e menos escravos de prexuízos e presupostos.
Traballar con rigor
Juan García, que agradeceu aos patrocinadores do Atlas – Copasa , Gadisa , Cobre de San Rafael e Igape- a súa colaboración e a súa transparencia ante as 80 empresas que participaron nesta cuarta edición, lembrou que Economía Digital Galicia cumpre xa 13 anos. . “Nese tempo construímos unha sólida oferta informativa que se caracteriza polo rigor a través dun xornalismo contrastado de historias propias e a ambición de ser un referente ineludible no ámbito da información económica e empresarial”, afirmou.
Eses mesmos valores, dixo, “impregnan o produto que hoxe vos presentamos”, o Atlas Galego da Empresa Comprometida que podedes descargar aquí .