Atlas da Empresa Comprometida: máis axuste de custos que aumentos de prezos ante a inflación
A metade das empresas que participan no Atlas de Economía Digital Galicia axustaron custes perante a inflación, e un terzo optaron por aumentar prezos
Ocompromiso empresarial tamén se mide no día a día. E a situación amosa o camiño neste caso. O Atlas Galego da Empresa Comprometida , publicado por Economía Digital Galicia , engade á profundidade da análise cuestións relacionadas co momento actual que teñen especial relevancia. O impacto da crise nos prezos, coa escalada da inflación, é un dos elementos que conforman o Atlas nesta ocasión.
En resumo, e unha vez cuestionadas as empresas, a conclusión ben podería ser que, ante a inflación, hai máis axuste de custos que aumentos de prezos . E a metade das empresas participantes na terceira edición do Atlas de Economía Dixital de Galicia actuaron sobre os seus custos ante a inflación, fronte a un terzo que optou por aumentar os prezos.
Tres de cada dez aumentan os prezos
A inflación inclúese como unha variable a ter en conta no Atlas debido ao impacto dos aumentos de prezos no poder adquisitivo dos cidadáns e no custo dos insumos produtivos. A súa presenza quizais non continúe en vindeiras edicións, pero na actual hai que preguntarse como se abordaron as empresas galegas.
Como reaccionou a súa empresa á alta inflación recente? Esa foi a pregunta, con catro respostas alternativas. O 18,3% das sesenta empresas e colectivos empresariais que participaron nesta edición do Atlas non tomaron ningunha decisión ao considerar que “era unha situación temporal que se corrixiría en pouco tempo”.
A metade dos consultados optou por axustar os custos operativos ao longo da súa cadea de valor, mentres que para o 31,7% “non quedaba outra opción que aumentar os prezos”. Ningunha empresa realizou despedimentos polo aumento dos custos , como coinciden todos os consultados.
Galicia Smart Business , o proxecto global de Economía Dixital de Galicia no que se encarga o Atlas Galego da Empresa Comprometida, conta nesta ocasión co patrocinio de empresas e institucións como Copasa , Gadisa , Hijos de Rivera , Cobre San Rafael e o Instituto Galego. de Promoción Económica (Igape)